Výměna, vrácení, reklamace zboží

Návratový a reklamační online formulář

Výměna a vrácení zboží zdarma

Pokud se vám produkt nelíbí, nesedí vám, nebo jste netrefili ten správný dárek, nezoufejte! Do 30 dnů vám garantujeme výměnu za jakékoliv jiné zboží nebo vrácení bez udání důvodu. A to zcela zdarma! Při výměně či vrácení zboží postupujte následujícím způsobem, urychlíte tím vyřízení vaší žádosti:

Při výměně

  1. Učiňte novou objednávku na zboží, o které máte zájem místo původně objednaného. Pokud se cena nové objednávky bude lišit od hodnoty vráceného zboží, přeplatek vám bude vrácen na účet a případný doplatek doúčtován.
  2. Při objednávání uveďte v pokladně komentář k Vaší objednávce: VÝMĚNA ZBOŽÍ.
  3. Vyplňte návratový online formulář. Ve formuláři uveďte číslo nově vytvořené objednávky (číslo objednávky zjistíte v potvrzovacím e-mailu).
  4. Během několika hodin Vám na e-mail doručíme podací číslo pro Zásilkovnu.
  5. Bezpečně zabalené zboží spolu s kopií původní faktury zdarma odevzdáte na kterékoliv pobočce Zásilkovny (více než 1900 poboček). Obsluze pouze sdělíte podací číslo.

Při vrácení

  1. Vyplňte návratový online formulář. Ve formuláři uveďte číslo účtu, kam chcete zaslat peníze za vrácené zboží.
  2. Během několika hodin Vám na e-mail doručíme podací číslo pro Zásilkovnu.
  3. Bezpečně zabalené zboží spolu s kopií původní faktury zdarma odevzdáte na kterékoliv pobočce Zásilkovny (více než 1900 poboček). Obsluze pouze sdělíte podací číslo.

Měněné nebo vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité (pouze v rámci zkoušení) a kompletní.

Reklamace zboží

Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Nabízené zboží je vynikající kvality a věříme, že budete plně spokojeni! V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad postupujte následovně:

  1. Přečtěte si podrobné informace o reklamacích. Najdete tam popis situací, které podléhají a nepodléhají reklamaci.
  2. Vyplňte reklamační online formulář. Ve formuláři popište důvod reklamace zboží.
  3. Během několika hodin Vám na e-mail doručíme podací číslo pro Zásilkovnu.
  4. Bezpečně zabalené zboží spolu s kopií původní faktury zdarma odevzdáte na kterékoliv pobočce Zásilkovny (více než 1900 poboček). Obsluze pouze sdělíte podací číslo.

Reklamace přepravních služeb

Naše zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a následně přepravovány z našeho skladu až k Vám domů přes smluvního dopravce. Při přebírání zásilky si zkontrolujte zda zásilka není:

  • mechanicky poškozena,
  • promáčena,
  • otevřena a příp. i znovu zalepena.

Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady, neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně nás kontaktujte a my vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.