Nejčastější dotazy

Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich zákazníků. Pro přehlednost jsou dotazy rozděleny do kategorií:

Objednávání zboží
Slevové kódy a dárkové poukazy
Věrnostní program
Výměna, reklamace, vrácení zboží

 

Objednávání zboží

Udělal/a jsem u vás 2 objednávky po sobě. Je možné je sloučit, abych neplatil dopravu 2x?

Samozřejmě. Zavolejte nám na tel.: +420 728 270 994 nebo napište na info@polodrahokam.cz, pokud se objednávky dosud neexpedovaly, zajistíme vám jejich sloučení. Dopravu budete platit pouze 1x nebo vůbec, pokud přesáhne hodnota zboží 1 000 Kč.


Kdy obdržím objednané zboží?

Při objednání v pracovních dnech do 12:00 hod. obdržíte zásilku do dvou pracovních dnů. Při objednání po 12 hod. nebo o víkendu (svátku) obdržíte zásilku za 3 pracovní dny.


Máte kamenný obchod, kde si mohu zboží prohlédnout osobně?

Bohužel, kamenný obchod zatím nemáme.


Musím se zaregistrovat, když chci u vás nakupovat?

Registrace není nutná. Doporučujeme se však zaregistrovat, protože pouze registrovaní uživatelé mohou sbírat bonusové body a následně i uplatnit slevy z věrnostního programu.


Zjistil/a jsem chybu v objednávce. Co dělat?

Objednali jste nesprávne množství, udělali jste chybu v adrese nebo chcete změnit způsob platby? Neprodleně nás kontaktujte na tel.: +420 728 270 994 nebo na info@polodrahokam.cz, vše za vás zařídíme a ve všem vám vyjdeme vstříc. Objednávku lze změnit jen v případě, že ještě nebyla odeslaná.


Jak mohu svou objednávku stornovat?

Objednávku můžete stornovat jen v případě, že ještě nebyla odeslaná. Učinit tak můžete emailem nebo telefonicky. Je nutné vědět číslo své objednávky, abychom ji mohli identifikovat.


Nedostal/a jsem potvrzení objednávky na e-mail.

Někdy se může stát, že potvrzení objednávky se ocitne ve složce SPAM, HROMADNÉ nebo REKLAMA. Z tohoto důvodu doporučujeme zkontrolovat si i tyto složky. V případě, že e-mail nenajdete ani tam, prosím kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem a my Vám rádi objednávku potvrdíme.


Mohu objednávku vytvořit prostřednictvím emailu nebo telefonicky?

Ano, objednávku je možné vyřídit také emailem nebo telefonicky. V takovém případě si prosím připravte kódy produktů, které si přejete objednat.


 

Slevové kódy a dárkové poukazy

Co je to slevový kód?

Slevový kód je několik písmen a číslic, které Vám umožní získat slevu na nákup. Slevové kódy jsou zveřejňovány v rámci reklamních akcí nebo zasílány e-mailem. Po uplatnění kódu se Vám zboží v košíku zlevní o pevně danou částku nebo procentní slevu.


Co je to dárkový poukaz?

Dárkový poukaz je slevová poukázka, která může mít tištěnou nebo elektronickou podobu. Hodnota, která je na něm uvedena, již byla uhrazena a odečte se Vám z nákupu. Na dárkovém šeku najdete slevový kód, který uplatníte v košíku se svým nákupem. Dárkový šek je vhodným dárkem, díky němuž si jeho majitel vybere zboží dle svého výběru.


Kde mohu slevový kód a dárkový poukaz uplatnit?

V nákupním košíku jsou pod rekapitulací zboží kolonky pro uplatnění slevového kódu a dárkového poukazu. Do nich vepište kódy v podobě písmen a číslic a následně stiskněte tlačítko uplatnit. Výše slevy se Vám objeví vyčíslená pod položkami v košíku. V jedné objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód a jeden dárkový šek.


Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, je možné jej ještě uplatnit?

Kontaktujte nás na telefonním čísle +420 728 270 994, popř. e-mailem na info@polodrahokam.cz. Pokud Vaše objednávka ještě není zabalena a odeslána, slevu Vám uplatníme. V jedné objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód a jeden dárkový poukaz.


 

Věrnostní program

Co je to věrnostní program?

Našim zákazníkům nabízíme možnost využívat věrnostní program, který spočívá ve sbírání bonusových bodů za nakoupené produkty v našem e-shopu a jejich výměnu za slevy, nebo produkty zdarma. Věrnostní program mohou využívat pouze registrovaní zákazníci.


Kolik bonusových bodů mohu získat za svůj nákup?

Na stránce každého produktu je uveden počet bonusových bodů, které za nákup produktu získáte. Stejně je uvedena i cena produktu v bonusových bodech. Za nasbírané bonusové body pak můžete získat slevu na produkty, nebo můžete objednat produkty zcela zdarma.


Kdy se mi připíšou bonusové body za nákup a dokdy je mohu využít?

Body se Vám připíší po odeslání objednávky. Platnost bodů je časově neomezená.


Jak mohu využít bonusové body?

S nasbíranými bosunovými body můžete platit nákupy výhradně na www.polodrahokam.cz. Bonusové body můžete uplatnit v košíku, nebo pokladně e-shopu v kolonce "Použití bonusových bodů". Bonusové body můžete použít k zaplacení zboží, na úhradu dopravy bonusové body čerpat nelze. Bonusové body nelze vyplatit v penězích.


Jak mohu sledovat stav bonusových bodů?

Stav bonusových bodů můžete sledovat ve svém zákaznickém účtu, který si můžete zobrazit po přihlášení. Věrnostní program mohou využívat pouze registrovaní zákazníci.


 

Výměna, reklamace, vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení zboží?

Podrobné informace jsou k nahlédnutí na stránce Výměna a vrácení zboží.


Kam zasílat reklamace nebo vrácené zboží?

Vše zasílejte na adresu Onway s.r.o., M. R. Štefánika 2393/29, 075 01 Trebišov, Slovensko. Více podrobností naleznete na stránce Výměna a vrácení zboží.